Σταθερά Μηνιαία

ΣΤΑΘΕΡΑ ΜΗΝΙΑΙΑ

Yoga / Γιόγκα - Αυτογνωσία

Μια αρχαία επιστήμη που αντιπροσωπεύει την προσπάθεια για έναν καλύτερο τρόπο ζωής και
απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως ηλικίας. Ο ασκούμενος στην Γιόγκα μέσα από συστηματική
εξάσκηση καλλιεργεί σωματική, νοητική και ψυχική δύναμη, ευλυγισία, ισορροπία.
Στόχος είναι πάντα να διατηρείται η ομοιόσταση και η διαύγεια του νου.
Τα πιο σημαντικά στοιχεία που συγκροτούν τα μαθήματά μας είναι η αυτοπαρατήρηση και η
εκπαίδευση της αναπνοής ώστε να βελτιώσουμε τη λειτουργία του αθρωπίνου συστήματος.

Παραδοσιακή πρακτική με στόχο την ολιστική επιμόρφωση του ατόμου καθώς ξεκινά για πρώτη
φορά την πρακτική. Διδάσκεται σε ήπιο ρυθμό, μαθαίνουμε βήμα βήμα και διατηρούμε αρκετή ώρα
τις στάσεις, προτείνεται για όσους ξεκινούν πρώτη φορά και ενδείκνυται για όλους.

Δυναμική εξάσκηση σε ροή θέσεων με αίσθηση κυκλικής αερόβιας κίνησης- ιδανικό για έμπειρους
ασκούμενους. Προτείνεται να εξασκείται κάποιος σταθερά 1 έτος, να γνωρίζει τις στάσεις και την
λειτουργία της αναπνοής για τη δική του ασφάλεια.

Πρακτική Σχεδιασμένη για άτομα με σωματικούς περιορισμούς
Ήπια πρακτική προσιτή σε όλους και ιδιαίτερα για άτομα με κινητικές δυσκολίες, αυτοάνοσα
νοσήματα, μυοσκελετικές παθήσεις και για άτομα μεγάλης ηλικίας. Η πρακτική προσαρμόζεται με
την χρήση βοηθημάτων και συμπεριλαβάνει σωματική ενδυνάμωση, διάταση για βελτίωση της
ευλυγισίας, τεχνικές αναπνοής, τεχνική χαλάρωσης και διαλογισμό.

Πρακτική με εργαλείο την καρέκλα, ιδανικό για άτομα με σοβαρές παθήσεις της μέσης και του
αυχένα, ιδανικό για προχωρημένες ηλικίες. Το μάθημα αυτό είναι ιδιαίτερης φροντίδας και
ταυτόχρονα διασκεδαστικό, μετά από εμπειρία ενθαρρύνει τους ασκούμενους να ασκούνται και στο
σπίτι μόνον με την καρέκλα τους.
Η προσαρμογή της πρακτική για άτομα σε αναπηρικά αμαξίδια ενδείκνυται για κινητική αναπηρία.

Εξάσκηση θεραπευτικών στάσεων με τη χρήση βοηθημάτων.
Σε αυτό το μάθημα καλούμαστε να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε το βάθος της αναπνοής
μέσα σε ένα ασφαλές πλαίσιο αυτοφροντίδας και πλήρης ηρεμίας. Ιδανικό για όλους και ειδικά για
άτομα που θέλουν να αποβάλουν στρες, άγχος, αϋπνία και ψυχολογική φόρτιση.
Προτείνεται για συμπληρωματική πρακτική παράλληλα με όποια άλλη δραστηριότητα κάνει
κάποιος.

Εξάσκηση στην τεχνική της βαθιάς χαλάρωσης (Γιόγκικος ύπνος).
Γίνεται σε ύπτια κατάκληση (μπορεί να γίνει και σε καρέκλα) και συμβαίνει εσωτερίκευση του
ατόμου πέρα από το σωματικό επίπεδο, ιδανικό για όλους και προτείνεται σε άτομα με περιπτώσεις
στρες, ημικρανίες, άγχος ή περιόδους αστάθειας και χρόνιας αϋπνίας.

Μια πρόσκληση – πρόκληση μόνον για το ανδρικό φύλλο. Σε αυτή την πρακτική εξασκούμαστε με
βάση την δύναμη και την ελαστικότητα που χρειάζεται το αντρικό σώμα για να ισορροπήσει και
να απελευθερώσει πεδία συνασθηματικά αλλά και νοητικά όπου συνήθως είναι καταπιεσμένα
αρκετά βάση κοινωνικής δομής, βάση ταυτότητας και πολλαπλών ευθυνών που έχουν
προκαθοριστεί.

Μια ώρα όπου ο χώρος είναι διαθέσιμος για να έρθει κανείς να κάνει την πρακτική που επιθυμεί με
τον εαυτό του άνευ δασκάλου.

Πρακτική χορού με επαφή αναμεσα σε δύο ή και περισσοτερα σώματα.
Το CI ειναι μια εξελικτική πρακτική χορού βασισμένη στον αυτοσχεδιασμό, που αναπτύσσει την
σωματική αντίληψη και ευαισθησία, δημιουργεί ελευθερία στην κίνηση και την έκφραση των
ατόμων. Στο μαθημα εξασκούμε τεχνικές εδάφους, πρακτικη σε παρτενέρ και αυτοσχεδιασμό.

Το μάθημα αυτό έχει στόχο στην εκφραστικότητα μέσω του χορού και της yoga.
Συμπεριλαμβάνει πρακτική στη συνειδητή κίνηση, τη ροή και την ελεύθερη κίνηση στο χώρο.
Η πρακτική καταλήγει σε σιωπηλό διαλογισμό συνδέοντας έτσι τις αντιθέσεις: κίνηση – ακινησία.
Στόχος μας είναι η επαφή με τον εαυτό μας, η εξωστρέφεια, η εσωστρέφεια και η απελευθέρωση
του σώματος. Το μάθημα αυτό απευθύνεται πραγματικά σε όλους. Δεν απαιτείται κάποια
προηγούμενη εμπειρία αλλά είναι απαραίτητο να ενημερώσετε το δάσκαλο για τυχόν θέματα υγείας
και τραυματισμούς που θέλουν προσοχή.

Συμπεριλαβάνει yoga και εξάσκηση της αναπνοής, σωματική και ψυχολογική προετοιμασία για την
εμπειρία του τοκετού.

Εξι εβδομάδες η μεταγεννετική άσκηση απαιτεί ειδικευμένη φροντίδα προς την μητέρα. Στόχος
είναι η επαναφορά της σωματικής και ψυχικής υγείας. Προτείνεται για όλες τις γυναίκες και
ειδικότερα σε όσες ασκούνταν στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Μια δημιουργική ώρα για την μανούλα και το βρέφος της, ασκούμαστε παρέα με τα μωράκια μας
ενώ αυτά απολαμβάνουν αυτή την νέα επικοινωνία μέσα από την αναπνοή, τις ασκήσεις, το χορό,
το τραγούδι, το διαλογισμό. Ιδανικό για μανούλες με βρέφη μέχρι 1,5 έτους.

Στο μάθημα αυτό μαθαίνουμε σταδιακά και με ευχάριστο τρόπο να ελέγχουμε το σώμα ενώ
παράλληλα αποκτούμε αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση και σεβασμό προς τον εαυτό τους και τους
άλλους. Μέσα από τη Γιόγκα τα παιδιά μαθαίνουν ισορροπία, αντοχή και συντονισμό ενώ μέσα
από διάφορα παιχνίδια διεγείρεται η φαντασία τους, εκπαιδεύονται στην ομαδικότητα, χαλαρώνουν
και βιώνουν ηρεμία και ησυχία.
Ιδανική πρακτική και για την εφηβική ηλικία όπου μαθαίνουν να αναγνωρίζουν, να διαχειρίζονται
και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους. Προτείνεται σε όλους τους έφηβους για την ομαλή
λειτουργία των ορμονών, την διατήρηση αρχών και την επιμόρφωση τους.

Διαλογισμός

Ο διαλογισμός είναι μια διαδικασία συγκέντρωσης του νου που συντελεί στην ψυχική υγεία και
ισορροπία. Μέσα από μια τεχνική εστιασμένης προσοχής μαθαίνουμε να είμαστε παρατηρητές του
εαυτού μας, βιώνουμε την αλήθεια της παρούσας στιγμής Συνήθως ο διαλογισμός γίνεται σε
καθιστή στάση οκλαδόν, με κλειστά μάτια και την σπονδυλική στήλη σε ευθυτενή στάση.

Mindfulness Meditation

Ο διαλογισμός της ‘προσοχής’ είναι μια πρακτική πνευματικής κατάρτισης που περιλαμβάνει την
εστίαση του νου στις εμπειρίες που βιώνουμε στην παρούσα στιγμή (συναισθήματα, σκέψεις και
αισθήσεις). Ο διαλογισμός της προσοχής μπορεί να περιλαμβάνει άσκηση αναπνοής, ψυχική
απεικόνιση, ευαισθητοποίηση του σώματος και του νου και τη χαλάρωση των μυών και του
σώματος.

Power of Breathing – Η δύναμη της αναπνοής

H αναπνοή είναι μια ακούσια λειτουργία του οργανισμού μας. Το ζωντανό σώμα αναπνέει και
επιτρέπει σε κάθε κύτταρο του σώματος να λαμβάνει οξυγόνο για να λειτουργεί σωστά. Μια
τακτική πρακτική αναπνοής μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις του στρες στο σύστημα, να αλλάξει
τα επίπεδα ορμονών και να αυξήσει τη συνολική σωματική και ψυχική υγεία.

Reiki

To Ρέικι είναι μια εναλλακτική ολιστική θεραπεία για το σώμα, το νου και το πνεύμα του
ανθρώπου. Είναι μια ασφαλής, απλή και φυσική θεραπευτική τεχνική που χρησιμοποιεί τη
μετάδοση ζωτικής ενέργειας με ελαφρύ άγγιγμα των χεριών.

Ηχομασάζ / Sound healing massage

Το Ηχομασάζ του Peter Hess είναι κατά κύριο λόγο μια μέθοδος χαλάρωσης. Οι περισσότεροι
άνθρωποι από την πρώτη κιόλας συνεδρία χαλαρώνουν πολύ βαθιά, τους βοηθά στην βελτίωση της
αυτοαντίληψης ή της σωματικής αντίληψης. Στην ηχο-χαλάρωση λύνονται προβλήματα
συσσωρευμένου καθημερινού άγχους, αβεβαιότητας καθώς και διάφορα άλλα μπλοκαρίσματα που
παθαίνει ο οργανισμός. Αυτή η απελευθέρωση είναι μια καλή βάση για αναζωογόνηση και
εσωτερική δύναμη.

Reiki Restorative

Θεραπευτική πρακτική με 2 δασκάλους με συνδυασμό 2 χαλαρωτικές στάσεις της Restorative Yoga
και την τεχνική Reiki όπου μεταδίδεται με ή χωρίς φυσικό άγγιγμα. Μια ιδανική ώρα ανάπαυσης
και ανανεωσης για όλους.
Προτείνεται για συμπληρωματική πρακτική παράλληλα με όποια άλλη δραστηριότητα κάνει
κάποιος.

Μάλαξη / Massage

Ayurvedic
Thai
Rejuvance

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω